neděle 4. prosince 2016

Ohlédnutí zpět #2016

Asi je to jak u koho, ale mě se nejlíp píší články večer. Když je tma a mě se začnou hlavou hemžit všechny možné myšlenky, vzpomínky, okamžiky. A kor teď, když je takový ten Vánoční čas (už jsem se zmiňovala, jak miluju Vánoce? Jeden z nejlepších časů v roce…). Ke psaní si sedám pořád, leč to tak na blogu nevypadá, ale nějak nikdy nevím, jak začít ani co psát. Vylévat si srdíčko, polemizovat o světě nebo přidávat inspirativní články. Jedna věc na tomhle všem je pravdivá – dělala jsem to vždycky pro sebe. Sepisovala jsem si okamžiky z mého života, a pak se k tomu časem vracela. Zrovna před pár dny jsem si projížděla články tady na blogu a usmívala jsem se, když se mi vybavilo tolik vzpomínek. Nádhera…

A tak jsem tu zase – s novým článkem. Ohlížím se za rokem 2016. Přemýšlím, co se stalo – kolik dobrého a kolik zlého. Přemýšlím, jestli jsem toho víc ztratila nebo získala. Když se nad tím zamyslím, ztratila jsem lidi, které jsem považovala za přátelé. Nakonec si však musím připustit, že jestliže jsem tohle považovala za mínus, je to vlastně plus pro mě. Zjistila jsem tím, že to nebyli lidé, kteří do mého života měli patřit. Takže výsledek přátelství = 0. Za to jsem si uvědomila, že mám báječnou rodinu. Nejlepší rodinu. Pokud má člověk skvělou rodinu, na kterou se může obrátit kdykoli potřebuje, je to to nejlepší, co mohl v životě získat :)) A já takovou rodinu mám.

Nebylo by vhodné, zamýšlet se nad tím, co „špatného“ se v tomto roce přihodilo, protože si pořád myslím, že i z toho nejhoršího se dá vždy vytěžit to nejlepší. Jeden človíček, který mě inspiruje už řádku let (zdravím Tě Bari a děkuji Ti ♥) mi napsal pár skvělých vět v emailu, kterými mě znovu tak nějak nakopl a já si uvědomila dalších 50K věcí, které jsem si uvědomit potřebovala (a znovu děkuji).

A tak v bodech sepíšu to nejlepší, co se mi za rok 2016 stalo. A pěkně od začátku:
• udělala jsem zkoušky (!!!)
• odjela jsem na pár dní do Německa
• (přišlo období ztrát, ale zároveň nálezů, budeme to hodnotit pozitivně)
• udělala jsem zkoušky (!!!!!!)
• odjela jsem na praxi do školky v Německu :)
• byla jsem na mojí první svatbě v životě dvěma úžasným osobám v mým životě (chybíte mi!)
• vrátila jsem se na měsíc (plánovaně na 2) do Německa a měla jsem tam krásné narozeniny v Zoo! (v nejlepší Zoo na celém širém světe!)
• zažila jsem, jaké to je, vystřelit si ze zbraně aneb. dárek pro ségru k narozeninám ♥
• připravila jsem ségře (snad) tu nejlepší oslavu třicátých narozenin, jakou jsem byla schopná!
• nastoupila jsem na úžasnou praxi v Hyperce, a poznala skvělé lidi a děti
• a završuji to nejlepšími dny strávené v Bratislavě s nejlepší rodinou na světě (a sakra mi chybíte!!!)

Těch pozitivních věcí je prostě víc, než dost a já doufám, že rok 2017 bude ještě lepší a plný nových nalezení :)





1 komentář:

  1. Sajuško <3 zase mě mrazí v zádech.. ty jsi prostě neskutečná! Já tobě děkuji! :* to, co jsi napsala, mě šíleně hřeje na srdíčku, protože to jsou ty nejkrásnější chvíle v životě, pro které stojí za to žít.. když člověk vykouzlí někomu úsměv na tváři, potěší ho, inspiruje.. Vzpomínám si, když jsme se "poznaly" v tokio éře.. a prošly vším možným i nemožným a stále jsme tady, spolu v kontaktu, což mě šíleně těší. těším se na další články, protože já miluju tvoje psaní. přeju nekonečno takových životních zážitků, jaké jsem tady sepsala <3 a třeba i nějaké naše společné!

    OdpovědětVymazat